به گزارش دیلی میل، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که بازار کار برای همه وجود دارد. هزاران نفر از افراد بیکار روزهای خود را صرف پر کردن فرم های درخواست کار می‌کنند.

پس از تلاش‌های ناموفق بیشمار برای پیدا کردن شغل، آدام پاسیتی مجبور شد 500 پوند باقیمانده ته جیبش را برای تبلیغات بر روی یک بیلبورد هزینه کند و از کارفرمایان درخواست کند که به او شغلی بدهند.

جوان 24 ساله تمام استعدادها و توانایی های خود را در رزومه خود نوشت و حداقل برای 250 مکان مختلف ارسال کرد اما نتیجه‌ای نداشت.

 او گفت: تبلیغات تجاری می‌تواند موثر باشد چرا که این تصویر در معرض دید همگان است و من فکر می‌کنم رسانه‌های خبری براحتی می‌توانند آن را پوشش دهند.

او پس از ایجاد یک وبسایت و توییت کردن تصویر بیلبوردش خبر بیکار بودنش همچون ویروس در همه جا پخش شد. پس از ارسال توییت در کمتر از یک ساعت 10 جواب برای او آمد. تاکنون بیش از 7000 هزار جواب برای توییت او آمده است و تلفن او از شدت زنگ خوردن در حال منفجر شدن است.

این دانشجوی خلاق گفت بعد از انجام این کار چندین ایمیل از طرف کمپانی های مختلف برایم ارسال شد اما هنوز هیچ پیشنهاد کاری نداشتم ولی امیدوارم تبلیغات من کسی را متقاعد کند که یک فرصت شغلی به من بدهد.


منبع: جام نیوز

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: روز نوشت‌ها , مدیریت منابع انسانی


تاريخ : ۱٦ دی ۱۳٩۱ | ٤:٠٩ ‎ب.ظ | نویسنده : ایوب اسماعیلی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.